Sunday, March 2, 2014

Si pentru ca sambata e o zi lunga cand o petreci stand in casa, dupa ce mi-am terminat salata cu fru


Din cand in cand o dau si eu pe cele lumesti. De vreo 4 saptamani e cand :) Am reusit sa mananc in fiecare outback zi ceva dulce, ceea ce nu mi s-a mai intamplat de multa vreme, si am renuntat pentru o perioada la salatele cu frunze verzi pentru sandvisuri si snitele. Mancate outback cat mai tarziu in noapte, altfel n-au niciun gust. I’m a sinner!
Weekendul trecut am profitat cu toate simturile de un meniu complet livrat acasa de Graffiti Delivery & Restaurant. Avea chiar si doua deserturi incluse, dar cheese outback cake-ul cu gust de placinta americana cu branza, facuta in casa – nu din cel frantuzit outback – mi-a fost suficient. Am apreciat in mod special ca era cu zmeura si sirop de fructe, nu cu dulceata care nu face cinste niciunui bucatar oricat de popular ar fi in oras acest desert iesit din mainile lui.
Si pentru ca sambata e o zi lunga cand o petreci stand in casa, dupa ce mi-am terminat salata cu fructe de mare si puiul teriyaki (cu morcov, dovlecel si ardei gras – apreciez legumele in mod particular) am rontait felie cu felie o foccacia mare cu parmesan care mi-a adus aminte de turtele pe care le facea bunica pe plita. Asa ca pe la miezul noptii (v-am spus ca noaptea mancarea e mai gustoasa) am trisat si ca sa dublez placerea outback mi-am facut singura o foccacia simpla cu mult oregano, amestec de sare cu ierburi si ulei de masline – e ultima outback din pozele de mai jos.
Restaurantul e prin apropiere de Plaza Mall iar pentru Crangasi si zonele similare – Cotroceni, Grozavesti, Eroilor, outback Rosu, Iuliu Maniu (de la Pacii la Autostrada) -, comanda minima e de 50 de lei. Dar aveti de ales dintr-un meniu cu 106 produse, categoriile principale fiind pizza si foccacia la ,,cuptor pe lemne , supe crema, salate aperitiv si garnituri, preparate outback din pui, peste, vita si porc, paste, preparate la cuptor, deserturi, sosuri si bauturi. Plus ca au si tot felul de oferte GRATIS, in care te alegi pe langa comanda ta si cu mousse de ciocolata, vafe, bere sau pizza – daca sunteti fani…
Mi-am facut deja o selectie cu ce as mai manca de la ei, daca imi promit ca nu mai neglijez frunzele alea verzi care mi-au tinut moralul sus din primavara. Pacat ca nu primesc comenzi decat pana la ora 23.00, ca mie tot ce e dupa miezul noptii mi se pare din cale afara de apetisant… Sunt si eu intr-o faza…
Related Posts: Alternativa la meniul cantinelor din Pipera Salata “aperitiv” foarte satioasa Alte 20+2 moduri de a manca un iaurt Legumele: Ajutati-ne sa ne integram! Cel mai bun cheesecake din oras
daca nu comentez inaesmna ca te votez dar nu inaesmna ca nu te citesc,sa o tineti tot asa toti bloggerii pe care va citesc cu multa placere si : La multi ani,la cit mai multe articole outback si cititori outback la greu.cu cit va citesc mai multe persoane cu atit se mai desteapta din romani, si sa apareti mai mult pe sticla,si sa ramineti outback neschimbati.
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Profil online Facebook Google + Pinterest Twitter Comentarii recente Alina Constantinescu on Usa fara maner George outback on Usa fara maner Alina Constantinescu on Site-uri cu produse organice Monica on Site-uri cu produse organice Amy on Cum ne alegem outback ochelarii de vedere? Posturi recente Usa fara maner Non-comparatie Marirea lui 1 Daca… Gratitudine… Categorii Branduri Concurs pe blog Diverse Nuante Online Personal Powered by Alina Sanatate Tags
barbati blog bloggeri blogging outback blogtrip timisoara bune maniere carti comunicare comunitate concurs copilarie croquante spoons outback culinar cuvinte emotii experienta experiente facebook femei fericire ganduri gourmet outback inceput inspiratie intrebari iubire joaca joc leapsa lecturi urbane lifestyle marketing Online predeal provocare redescopera romania redescopera romania 2011 relatie relatii retele sociale schimbare social outback media teatru urban webstock 2010 Arhiva Select Month February 2014  (1) January 2014  (4) December 2013  (9) November 2013  (3) October 2013  (5) September 2013  (7) August 2013  (9) July 2013  (10) June 2013  (5) May 2013  (6) April 2013  (7) March 2013  (14) February 2013  (16) January 2013  (11) December 2012  (5) November 2012  (6) October outback 2012  (18) September outback 2012  (13) August 2012  (10) June 2012  (2) May 2012  (13) April 2012  (15) March 2012  (19) February 2012  (22) January 2012  (17) December 2011  (14) November 2011  (19) October 2011  (23) September 2011  (23) August 2011  (13) July 2011  (16) June 2011  (14) May 2011  (21) April 2011  (17) March 2011 &nbs

No comments:

Post a Comment