Thursday, March 6, 2014

Înainte de Crăciun am văzut în LIDL o ofertă la condimente și arome speciale coolinarika pentru bună


Înainte de Crăciun am văzut în LIDL o ofertă la condimente și arome speciale coolinarika pentru bunătățile meniului sărbătorilor de iarnă. Printre ele mi-a atras atenția și o pudră cu aromă de portocale și scorțișoară. Pe moment am avut impulsul de a cumpăra de curiozitate, dar apoi m-am gândit să încerc eu acasă, să văd dacă pot face eu însămi această pudră! Și cum este plin sezon de portocale, până și în România au un preț rezonabil și sunt zemoase în această perioadă, eu propun să nu aruncați nimic din portocală: miezul îl savurați sub formă brută, coolinarika sau sub formă de suc, iar coaja…o faceți pudră! Cum faceți?
Mai întâi spălați portocalele foarte foarte bine cu un burete de bucătărie. Coaja lor până în casele noastre este atinsă întâi de foarte multe mâini și deci o vrem curată. După spălare, ștergeți portocalele cu un prosop uscat. Radeți partea portocalie a cojii pe o răzătoare mică. Întindeți coaja rasă pe o farfurie sau pe o hârtie de bucătărie la uscat. Cum acum în majoritatea caselor este cald, puteți face lucrul acesta cu ușurință punând hârtia sau farfuria fie pe calorifer, fie pe cuptor etc…în funcție de condiții. Lăsați pentru două trei zile la uscat. Bineînțeles în casă va mirosi divin Din când în când mai mestecați în ea pentru o uscare perfectă. După ce s-a uscat, o dați prin râșnița de cafea până iese pudră. Se păstrează într-un loc uscat, într-un borcan cu capac strâns bine. Se folosește la gătit atât deserturi, dar și friptură ( eu am testat-o pe friptură de pui și este minunată). Eu zic că merită să economisim cât se poate din acest fruct atât de aromat și delicios!
Interesante,si pudra si esenta,cred ca am sa incerc si eu. Eu mai folosesc cojile de portocala si otet pentru curatat.Pun intr-un borcan cojile de portocale,apoi torn otet si las asa doua saptamani,apoi il folosesc la curatenie:)
Connecting to %s
Pâine pentru viață Şi tu, Betleeme Efrata, măcar că eşti prea mic între cetăţile de căpetenie ale lui Iuda, totuşi din tine Îmi va ieşi Cel ce va stăpâni peste Israel şi a cărui obârşie se suie până în vremuri străvechi, până în zilele veşniciei. coolinarika Mica 5:2 Categorii Anunțuri Biblioteca copiilor Biblioteca minunată Ce avem la prânz? Ce papă bebe azi? Cod pentru banner Desene animate coolinarika Dulapul cu arome Dulce și-aromat Știați că…? Filme Fructe și legume Gadget-uri de bucătărie Grecia Hobby Joacă de copii La ceai cu Creatorul Lumea în culori obiective Rețete grecești Să râdem puțin Tărâmul lui Setilă Uncategorized
%d bloggers like this:

No comments:

Post a Comment