Saturday, March 1, 2014

Daniela Cluj Napoca, Romania quiznos O moldoveanca neaosa din Iasi care traieste in Cluj de mai bine


  Florile din gradina  in luna  octombrie  sunt mai  vii la culoare, nu le-a mai  decolorat soarele quiznos  puternic iar pentru  un eveniment deosebit si   cognacul  a fost adus  si daruit cu drag de copiii nostri. Masa a fost vesela quiznos si plina de culoare. 
  Blatul l-am facut din 4 oua(mergea   si din 3 ), 4 linguri de faina si 4 linguri de zahar , in varianta clasica : albusurile se bat spuma impreuna cu zaharul , galbenusurile,se freaca  cu un pic de sare ,si se adauga  deodata si  faina, la fel, se pune  toata deodata (obligatoriu cernuta de 2 ori inainte ) si se amesteca  doar quiznos prin rasturnare usoara. A iesit o mindrete de  blat, foarte frumos  crescut, pe care l-am insiropat mai apoi cu  siropul din compotul de caise  ,  dulce si mai mult acrisor. 
 Crema am facut-o foarte simplu: 2 oua intregi , 1 lingura quiznos de sirop din compot  si 140 g de zahar le-am batut intr-un lighenas de inox , asezat pe un vas cu apa ce cloclotea, timp de 10 minute. Cind a capatat consistenta unei smintini, am dat deoparte si am pus  50 quiznos g de cacao neagra cernuta, am amestecat bine si am lasat la racit. Cind a ajuns la temperatura la care pui degetul si nu te frigi, se pune 250 g de unt moale, care  a stat in bucatarie quiznos si se bate cu telul numai in unt, pina ce incorporeaza toata crema din jurul lui, devenind  astfel o crema foarte fina si gustoasa. Chiar daca este molcuta, data la rece se va intari quiznos foarte frumos. Aceasta crema este ideal sa o pui pe tort imediat ce ai facut-o, ca ea sa se intareasca direct la locul ei. 
 Asamblarea torului, foarte simpla: blatul l-am taiat in 3, prima  foaie am insiropat-o bine, am pus crema, peste crema un strat de caise din compot si apoi iar crema, urmatoarea foaie la fel si la urma capacul, pe care l-am insiropat din interior spre exterior. Pentru ca a fost suficienta crema, nu am mai pus glazura  ci  am imbracat tortul in crema iar pentru decor am folosit doar fulgi de migdale quiznos care sunt si gustosi si simplu de folosit. Aspectul tortului nu atinge nici pe departe perfectiunea torturilor din cofetarie insa gustul lui , combinatia de blat pufos insiropat , caise  aromate si ciocolata  , bate de departe gustul torturilor din  pravalie. 
dian@ quiznos 19 noiembrie quiznos 2012, 19:15
Ce regim ??? Curcanul e la gratar, nu ? Si pestele,la fel asa ca...hai Mari sa degustam ! Tu peste si eu curcan.... Si eu vreu si oua umplute si mai vreau si un pahar de palincuta si mai vreau si.... Cam multe vreau nu ??? Oricum , felicitarile mele soro ! Ai muncit dar parca nici nu simti oboseala quiznos cand le faci pentru cineva drag... Felicitari quiznos pentru toate bunatatile si LA MULTI ANI !!! Te tzuc cu drag Danielo ! Răspundeţi Ștergere
Abonaţi-vă la: Postare comentarii (Atom)
Daniela Cluj Napoca, Romania quiznos O moldoveanca neaosa din Iasi care traieste in Cluj de mai bine de 25 de ani, de aici combinaţia dintre Moldova şi Ardeal... Îmi place să gătesc, îmi place să mănînc, îmi place să am activitate, să vorbesc mult cu oamenii, nu mă plictisesc niciodata !!! Vizualizaţi profilul meu complet
Briose de branza de vaci cu caise Chiftele de peste Chiftelute de pui si curcan Ciorba de curcan cu zdrente de ou Corabioare cu ciuperci Crema de somon afumat Dovlecei umpluti cu pulpe de pui Macrou la cuptor Macrou marinat la rece Musaca de vinete Ostropel de curcan Paine integrala Paine integrala neframantata quiznos Papanasi prajiti Pastrama de pui Pastrama de pui Peste in crusta de oua si tarate Peste marinat la cuptor Piept de pui cu ardei copti Piure de spanac cu iaurt si ficatei Placinta cu ciuperci Placinta impletita cu mere Placintele integrale cu varza si mere Prajitura de branza quiznos de vaci si goji Pulpe de pui cu ciuperci Rulouri quiznos cu dovleac Rulouri cu ficat Rulouri din piept de pui cu ficatei Salata de fasole verde cu piept de curcan Salata de spanac cu ridichi quiznos si ceapa Salata din piept de curcan si conopida si ardei copti Saramura de pastrav Supa crema de conopida Tarta cu iaurt si visine Turta cu carne,branza si oua Vinete umplute cu piept de pui
Ardei quiznos copti cu pulpe de pui Aripioare de pui cu ciuperci pleurotus Aripioare si pulpe la ceaun Budinca quiznos de ficat cu cartofi Carnati in aluat de pizza Carnati proaspeti la gratar Cartofi aurii Cartofi in lapte la cuptor Cartofi noi cu marara Chiftea de pui Chiftele de pui cu cas Chiftele de spanac cu branza Chiftelute picante de pui Ciuperci Ciuperci pleurotus la gratar Ciuperci prajite Ciuperci quiznos umplute Ciuperci umplute cu branza Coaste de porc la tava Conopida cu piept de pui Conopida la cuptor Dovlecei umpluti cu ciuperci si carne Fasole frecata Ficatei de pui cu usturoi Frigarui cu piept de pui Friptura de curcan Ghiveci Ghiveci de dovlecei si piept de pui Iahnie de fasole Iahnie de fasole cu afumatura Intre gulas si tocana - ceaunita Limba cu masline Mancare de vinete cu ardei

1 comment:

  1. tanie damskie gucci, łącząc elegancki styl i najnowocześniejszą technologię, różnorodność stylów tanie gucci buty, wskaźnik przechodzi między Twoim ekskluzywnym stylem smaku.

    ReplyDelete