Monday, February 24, 2014

Imaginează-ţi că noi gătim în trei feluri, la două zile pentru că dacă eu ador pui cu smântână, bala


În mai puţin de o lună şcoala se va termina şi odată cu ea şi obsesia popeyes menu mea pentru gustarea pe care o dau copilului la şcoală . Şi nu mi-ar veni greu să îi concep gustările dacă fata mea ar mânca orice, oricând. Dar nici măcar noi, adulţii nu consumăm orice, oricât, oricum. Şi atunci de ce să mă mai mir de Ghinduţa că se alintă sau se opune vehement de câte ori vreau să îi introduc un aliment popeyes menu nou? Eu îmi doresc ca ea să mănânce mai multe fructe, mai ales că este vară. Ea îşi doreşte mai mulţi pufuleţi sau mai multe îngheţate. După mintea ei ar consuma măcar una zilnic, ceea ce mi se pare nesănătos, popeyes menu cu excepţia îngheţatelor făcute popeyes menu în casă. La şcoală baza o constituie diversele sandvişuri, la care se adugă ceva crud (fruct sau legumă) şi ceva dulce (o prăjitură) sau ceva sărat/picant. Iată meniul din caserolă pentru săptămâna în curs:
Opţional, dacă îmi va cere ea am să îi dau din nou suc de portocale făcut în casă. Avantajul unei astfel de planificări rezidă şi în faptul că toată familia poate servi chiftele popeyes menu sau vafe la micul dejun, dacă tot faceţi efortul de a prepara câte ceva pentru caserola celui mic. O săptămână bună tuturor!
Bună Dana!Nu te creeeeed! Poze, poze! Da..să ştii că este o idee.De aplicat săptămâna care vine. Tare aş vrea să văd la tine mai multe idei legate de pacheţel.Fata mea e chintesenţa “Nu-urilor” din lume. Pe cuvânt că habar nu am ce să îi mai dau.
Imaginează-ţi că noi gătim în trei feluri, la două zile pentru că dacă eu ador pui cu smântână, balaurul(adică El) nu serveşte, iar dacă el mânâncă ciolan afumat fiert şi servit cu hrean ras, apoi nu îmi place mie iar dacă fiică-mea ar mânca tot timpul spaghete cu sos cu oregano…nu poate mânca zilnic şi tot aşa…că le-am zis să se ducă la o popotă sau la altă mamă, că nu mai apuc să văd bucătăria aceea debarasată complet de vase.Să ştii că şi mie mi-e milă de mine…
Abonează-te Intrări (RSS) Comentarii (RSS) Arhive februarie 2014 ianuarie 2014 decembrie 2013 noiembrie 2013 octombrie 2013 septembrie 2013 august 2013 iulie 2013 iunie 2013 mai 2013 aprilie 2013 martie 2013 februarie 2013 ianuarie 2013 decembrie 2012 noiembrie 2012 Categorii Caserola cu idei Chestii educative De ascultat G(h)indexpress Ghindă, ghinduţă, ghindăcim Sugestii de joacă Grădina Ghindei Grădina Ghindei Vacanţe Meta Înregistrare Autentificare
Powered by WordPress.com

No comments:

Post a Comment